Mariska van Geel
“Een baan zonder klanten is voor mij geen optie. Ik krijg energie van het samenwerken met verschillende mensen. Toch ontbrak er bij mijn voorgaande functies een belangrijk onderdeel: schrijven. Als EMVI-coördinator kan ik beide elementen combineren. Het beste van twee werelden.”
Na haar opleiding Spaans aan de Hogeschool Utrecht is Mariska het bedrijfsleven ingegaan. Daar heeft zij ervaring opgedaan als customer service teamleider en was ze betrokken bij het oplossen van logistieke vraagstukken en het borgen van voedselveiligheid. Bij haar laatste werkgever was ze verantwoordelijk voor de verkoop van (vending)automaten. Mariska werkt precies en bij vraagstukken wil ze de onderste steen boven hebben, want zoals ze zelf zegt: ‘Aannames zijn dodelijk.’
Mariska is sinds september 2023 werkzaam bij To Interface. Hiervoor is zij vooral werkzaam geweest in de Sales en de Logistiek. Het starten of verbeteren van een langdurige samenwerking met klanten en het aansturen van een klantcontactteam zijn een greep uit de werkzaamheden. Klanttevredenheid is een van Mariska’s speerpunten en haar kracht ligt voornamelijk bij het verbinden van mensen.
Haar kerncompetenties zijn: Leergierig, creatief, gestructureerd, verantwoordelijk en verbindend.